26.11.14

Słowa

Witajcie! Na szczęście folder w którym znajdował się wspominany przeze mnie wiersz, a który nie chciał się otworzyć został odratowany ! W sumie jest to mój pierwszy (i raczej ostatni) taki twór. Oprócz tego przygotowuję nowy szablon, więc nowa notka może się nie pojawić przez dłuższy okres czasu. Zapraszam do czytania.

♣ ♣ ♣


Słowa”

Słowa, będące na Ziemi
Żyjące w otchłani
Walczące w mroku
Milknące w nadziei

Słowa, których jesteśmy spragnieni
Tak różne od tamtych
Milknące w przestrzeni

Słowa, milczące uparcie
Raniące kolejnych
Kradnące wolność
Już nie ma nadziei

Kropla za kroplą,
Zbyt już zmęczeni
By odkryć prawdę
Słowa nie zmienisz

6 komentarzy:

  1. Super blog , podoba mi się , będę tu często zaglądać a tymczasem zapraszam do mnie , można również poczytać . :) http://nochybanienormalnienienormalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW *o* Jestem oczarowana :D i to pozytywnie ;)
    Super się czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz, że za każdym razem wytykam te błędy interpunkcyjne i stylistyczne, ale taka moja natura. Zresztą dzięki temu będziesz bardziej uważała i się doskonaliła ;).
    Wiersz jakoś do mnie trafił. Nie wiem dlaczego, tak po prostu. Ogólnie podobają mi się Twoje teksty... Ocena pozytywna ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, Kurai. Lubię konstruktywną krytykę, to zawsze się potem przydaje. Zrzuciłaś mi kamień z serca, zawsze myślałam, że poeta ze mnie marny. Jeszcze raz dziękuję za te wszystkie komentarze, bardzo mi pomagają :).

      Usuń
  4. Jak widzę nie tylko opowiadania świetne piszesz. Może nie znam się na wierszach i niezbyt dużo ich czytam, ale ten do mnie trafił :) Liczę na więcej równie dobrych tekstów z twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też wierszy nie czytam, ale tak jakoś mnie natchnęło pewnego, samotnego wieczora...
      Dziękuję, postaram się spełnić Twoje oczekiwanie :3

      Usuń