26.12.14

Liebster Award

Nominowała mnie Anqqa, której bardzo dziękuję!

Nominacja Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty informujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi na pytania od Anqqa, a oto i one:
1. Miejsce na ziemi, które chciałabyś/chciałbyś zwiedzić?
Chciałabym zwiedzić Włochy.
2. W świecie, z której książki/filmu chciałabyś/chciałbyś się znaleźć?
Trudno mi jest wybrać jedną z nich, ale myślę, że byłby to świat wykreowany przez Jacka Piekarę w cyklu
 "Ja, Inkwizytor".
3. Twoje marzenie?
Trudne pytanie, liczy się jak odpowiem, że chciałabym dostać gwiazdkę z nieba? 
4. Cechy charakteru wymarzonego partnera/partnerki?
Według mnie najważniejsze cechy, to: wierność, wyrozumiałość i poczucie humoru. Natomiast osobiście uważam, że każdy mężczyzna powinien mieć chociaż jedną wadę.
5. Ulubiony przedmiot w szkole?
Język polski i plastyka.
6. Ulubione słodycze?
Czekolada mleczna.
7. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości? 
Najlepiej pisarzem, ale różnie to może być.
8. Ulubione zajęcie? 
Tworzenie nowych rzeczywistości, czy to na papierze, czy na płótnie.
9. Czy wiążesz przyszłość z pisaniem?
Oczywiście.
10. Ulubiony pisarz?
Oj, dużo ich się przewinęło, ale myślę, że moim ulubionym autorem jest już wcześniej wspomniany Jacek Piekara.
11. Kultura jakiego kraju najbardziej Cię fascynuje? 
Fascynuje mnie kultura Japonii i myślę, że w tym zakresie nic się prędko nie zmieni.


Moje nominacje:

Pytania:
1. Jakiej muzyki słuchasz?
2. Jeżeli miałbyś/miałabyś nieograniczone możliwości, to co zmieniłbyś/zmieniłabyś na świecie?
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka/film?
4. Wiążesz pisanie ze swoją przyszłością? 
5. Co Cię motywuje najbardziej?
6. Ulubione zajęcie?
7. Jakie cechy charakteru uważasz u siebie za najlepsze?
8. Gdybyś miał/miała taką możliwość, to w jakie zwierze byś się zamienił/zamieniła?
9. Ulubiony gatunek literacki?
10. Ulubiony kolor?
11. Co najdziwniejszego jadłeś/jadłaś?

♣ ♣ ♣

Nowy rozdział pojawi się dziś wieczorem, w ostateczności jutro. Mam też do Was dwa pytania odnośnie wyglądu bloga. Podoba wam się obecny stan? Czy pasuje do tematyki bloga? 
Pytam, bo mam już gotowy nowy szablon i nie jestem pewna co do zmian na blogu. Oprócz tego mam dla Was lekko spóźnione, Świąteczne Życzenia:

Jak obyczaj każe stary, według przodków naszej wiary, 
Pragnę złożyć Wam życzenia w dniu Bożego Narodzenia.
Niech ta gwiazdka betlejemska, co przyświeca nam o zmroku,
Doprowadzi Was do szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku!




Wszystkiego najlepszego, życzy Chesshe!

7 komentarzy:

  1. Witaj
    Widzę, że nominowałaś do LA mojego bloga, jednak jest to dla mnie nieco niezrozumiałe. Twoją stronę znalazłam dzięki statystyce (źródła ruchu sieciowego), ale nigdy nie napisałaś komentarza i chyba wcześniej nie miałyśmy okazji rozmawiać, stąd też moje zdziwienie.
    Oczywiście dziękuję bardzo, w najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na zamieszczone pytania.
    Pozdrawiam serdecznie i do napisania :)
    Krzywołap
    [Mortaddin]

    Jeśli nie znasz jeszcze innej mojej strony, zapraszam na Katalogowo. Tam jest możliwość zareklamowania swojego opowiadania, a w późniejszym czasie również nowych rozdziałów. Szczegóły w regulaminie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wydawało mi się, że kiedyś publikowałam jakiś komentarz na Twoim blogu. Nominowałam go też dlatego, że bardzo spodobał mi się Twój styl pisania.

      Usuń
    2. Pisałaś tylko o nominacji, a szkoda :)
      Sam post z odpowiedziami został już opublikowany i znajduje się w moim menu.
      Pytałaś o szatę graficzną - nagłówek jest w porządku, choć nie lubię czcionki "Comic", której użyłaś do napisu "w mroku" i swojego podpisu. Jest bardzo nieestetyczna. Na Twoim miejscu zamiast niej, użyłabym tej samej, co do "Najpiękniejsze marzenia". Trzy rodzaje czcionek to już zbyt wiele.
      Ponadto białe napisy w szacie graficznej nie są dobrym pomysłem - przytłumiłabym je trochę. Może popielaty fiolet? Gołębi?
      Czcionka w menu również nie wygląda dobrze, a podzielona lewa kolumna była złym pomysłem.
      Jeśli potrzebujesz instrukcji lub kodowań, najwięcej znajdziesz ich na Tajemniczym Ogrodzie i Terrible Crash, które bardzo polecam. Sama z nich korzystałam przy tworzeniu własnej grafiki :)

      Usuń
    3. Dziękuję za rady, są naprawdę pomocne. Sama nigdy nie pomyślałabym o tym w ten sposób, może dlatego, że to mój pierwszy szablon. Myślałam nad zmianą szablonu na całkiem inny. Postaram się wpadać na Twojego bloga częściej, czy mogłabyś mnie informować o nowych notkach?

      Usuń
    4. Myślę, że łatwiej byłoby, gdybyś obserwowała moją stronę - ja miałabym mniej roboty, a Ty uniknęłabyś zbędnego spamu :)
      Gdybyś potrzebowała pomocy przy szacie graficznej - pisz. W miarę możliwości postaram się pomóc.

      Usuń
    5. Bardzo dziękuję, na pewno skorzystam :)

      Usuń
  2. Witam.
    Blog został zgłoszony do katalogu na Rejestrze blogów, jednak zabrakło tytułu bloga, dlatego prosiłabym o uzupełnienie zgłoszenia. Wystarczy dopis.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń