27.1.15

Liebster Award #2

Ślę podziękowania Mickii z bloga Alberts story, dzięki której zostałam nominowana po raz drugi.

Taką nominację otrzymują mało popularne blogi nie mające dużej ilości czytelników. Celem takiej nominacji jest wzrost liczby obserwatorów i wypromowanie bloga. Dany blog zostaje nominowany przez innego bloggera, który uważa, taki blog za godny uwagi i ciekawy.

Każdy wybrany musi odpowiedzieć na pytania, które zadała osoba nominująca twój blog. Po udzieleniu odpowiedzi, ty nominujesz 11 wybranych przez siebie blogów, informujesz ich o nominacji i zadajesz 11 pytań (UWAGA! nie można nominować bloga, który nominował ciebie). :)

1. Skąd pomysł na bloga?
Myślę, że to dzięki mojej przyjaciółce, która zaproponowała mi najpierw wspólne prowadzenie bloga. To ona była tak jakby 'zapalnikiem'. Chociaż głównym powodem było multum pomysłów na minutę, a wszystkie lądowały w koszu. Chciałam sprawdzić czy słusznie. :)

2. Jakie książki lubisz czytać najbardziej?
Fantasy, czasami horrory bądź przygodowe. W skrajnych przypadkach można znaleźć w mojej szafce jakąś obyczajówkę. 

3. Gdybyś mogła znaleźć się w dowolnym fikcyjnym świecie, jaki byłby
 to świat i dlaczego?
Kiedyś bez zastanowienia odpowiedziałabym, że byłby to świat podobny do tego, który został wykreowany przez Jacka Piekarę w cyklu "Ja, Inkwizytor", ale teraz nie jestem tego taka pewna.
Bo w końcu, kto świadomie chciałby zostać wrzucony w sam środek świata, w którym roi się od czarownic i demonów, a za sprzeciwienie się inkwizycji grozi, w najlepszym wypadku, śmierć przez powieszenie? No właśnie, ja. Czy to znaczy, że jestem masochistką? O.o

4. Kto jest dla Ciebie wzorem?
W codziennym życiu chyba ktoś taki nie istnieje, a przynajmniej ja takiego ktosia nie poznałam. Jeżeli chodzi natomiast o pisanie, to jak najbardziej jest to J. R. R. Tolkien. 

5. Co chciałabyś/chciałbyś w życiu osiągnąć?
Jest dużo takich rzeczy, nie będę ich tu wszystkich wymieniać. Moim najważniejszym celem jest zachowanie się w pamięci ludzkości, możliwie jak najdłużej. 

6. Jestem typem społecznika, czy preferujesz spędzanie czasu z własnymi myślami?
Mnie tam dużo do szczęścia nie potrzeba, ale dobrze jest mieć osobę, której się można od czasu do czasu wygadać. Myślę, że nie jestem zbyt towarzyska, jest to spowodowane drobnymi problemami w kontaktach z innymi. Wolę raczej towarzystwo zwierząt. ^^

7. Jakie masz sposoby na zwalczanie stresu?
Zależy kiedy, jeżeli mogę, to śpię, natomiast jeśli nie ma w pobliżu jakiegoś przedmiotu, odpowiedniego do tej czynności (czyt. przed niektórymi sprawdzianami) po prostu powtarzam wiadomości lub tekst, którego miałam się nauczyć.

8. Gdybyś miał wybór, w jakiej epoce historycznej chciałabyś/chciałbyś się urodzić?
W epoce kamienia łupanego. ^^
No, a teraz tak na poważnie - dobrze mi w obecnej epoce, nie chciałabym tego zmieniać.

9. Jakie są Twoje pasje, zainteresowania?
Pasje to przede wszystkim pisanie i szkicowanie. Zainteresowania zmieniają się za szybko aby je wszystkie zliczyć, jednak te najdłużej utrzymujące się to konie, złośliwe komentarze i grafika komputerowa. To ostatnie jest u mnie na podstawie poniżej podstawowej, ale kij z tym!

10. Jaką supermoc chciałbyś/chciałabyś mieć?
Marzę o cofnięciu czasu. Chciałabym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.

11. Co uważasz za swój największy sukces?
Moje debiutanckie opowiadanie zostało wysłane na ogólnopolski konkurs literacki, co prawda nie zajęło chyba żadnego miejsca, ale i tak jestem z tego dumna. :)

Moje pytania:
1. Najlepsza rzecz, która Ci się przytrafiła?
2. Miejsce na ziemi, które chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
3. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
4. Lubisz bogów nordyckich, jeśli tak, to który jest Twoim ulubionym?
5. Czy sądzisz, że koniec świata może nadejść?
6. Jaki jest Twój stosunek do osób niepełnosprawnych?
7. Oglądasz anime, jeżeli tak, to jakie wyróżniłabyś/wyróżniłbyś jako swoje ulubione? 
8. Pijesz kawę?
9. Trafiasz do jednego z fikcyjnych światów, w którym trwa wojna, co robisz?
10. Trafiasz do więzienia, skazana/skazany na dożywocie, masz wybór zostać w więzieniu lub wyjść i zabijać, co wybierzesz i dlaczego?
11. Ulubiony gatunek literacki.

Nominacje:
Na czas obecny nie mam pojęcia kogo jeszcze nominować.

♣ ♣ ♣

Następny rozdział opowiadania pojawi się w tym tygodniu, niestety nie znam konkretnej daty. Przepraszam wszystkich, którzy go oczekują. Obiecuję, że się zmobilizuję i dokończę notkę w jak najszybszym czasie.

4 komentarze:

  1. ... O matko dziękuję za nominacje *.* Naprawdę bardzo się cieszę :) Wkrótce odpowiem na twoje pytania, a obecnie biorę się za czytanie bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze powiedzieć , że te odpowiedzi są... fascynujące! Nie potrafię komentować... po prostu... czaje się na tym blogu juz jakiś czas i wreszcie skomentowałam ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cóż, jak pewnie wiesz zawiesiłam na jakiś czas bloga, czułam się trochę przytłoczona i teraz zaczynam się poważnie zastanawiać nad jego kontynuacją. Niestety mam mało czasu, a za tydzień wyjeżdżam do Włoch, więc nie będzie mnie trochę dłużej.
      Cieszę się, że zdecydowałaś się jednak pozostawić komentarz. To naprawdę dużo znaczy.
      Pozdrawiam~

      Usuń